I FOLLOW U FOLLOW

Monday, February 22, 2010

test yang memberangsangkan!!

tadi ada test PQ
so WTH aku jawab
ntah pape jek
sangat2 miserable skang nih
ngan tesisnye..

then tadi ada bace notis kat fac
some of the 'SELECTED' students kene gi buat test pasal My3S ape bende ntah hari rabu ni
and i'm one of the yang 'BERTUAH' tu
ade ujian bertulis, pastu interview session
wut?? interview??
DAMNNN.. rase macam xnak pegi je

skang ni badan rase lain macam sangat
rasa sengal2 abis satu badan
suppose siang2 orang panas, tapi aku sejuk
then malam orang sejuk, tapi aku berpeluh2
sakit tekak ni pun macam xde tanda2 nak baik je
getting worse ade la
then bile malam je start batuk2
siang xde plak nak batuk
kepala ni asik berdenyut2 je
so tadi dah makan panadol 2 biji
rasa macam nak tido awal
tapi x ngantuk lagi
how?

esok nak kene buat tesis jugak
x jalan2 nih
balik aritu sempat buat 2 page je report
itupun copy jek senior punye (sangat jujur)
rabu ni nak jumpe dr wan lagi
segan la kalu x buat pape
haihhhh.........

**dalam sibuk2 ni, ada jugak rasa nak tengok wayang..bnyk cite2 best skang ni..

2 comments:

my adam said...

ko kene gak ke?? ak ade dpt emel dr diaorg, tp xtau btol ke x. ape mende my3s tue??~~

arif mohamad said...

ntahnye..aku pun xtau ape bende My3S tu.. aku dapat emel gak, tapi buat xtau je.. bukan nak bgtau My3s tu ape bende..