I FOLLOW U FOLLOW

Thursday, February 4, 2010

1kg difference

semalam attend bengkel penulisan resume kat kps..
bersemangat jugak pegi walopon hujan lebat gile..
penceramah die sangat2 best.. pompuan.. kaunselor kat um nih..
suka tengok 'coat' dia.. ala2 the matrix.. wish dat i could have 1 for MPA..ngahahah..
next week ade bengkel lagi.. pasal interview lak.. mesti pegi nih..

okeh bukan tu yang aku nak cite..
aku nak cite yang berat aku dah naik 1kg!!
hahaha..2minggu mkn dengan banyaknye, 1kg je naik...
penat sunggoh..
jadi untuk meneruskan misi, semalam time kuar mkn kat pelita...
aku telah makan nasi kandaq + roti canai...
boleh tambah lagi tu..tapi segan nak mintak..
hahaha..

jadi sekarang aku perlu teruskan makan dengan banyaknya..
sbb berat aku senang nak turun tapi susah nak naik..
kalu nak maintain kena makan dalam kuantiti yang aku makan sekarang..
kalu bnyak, banyak la.. kalu sikit, sikit la..
harap2 boleh naik lagi 1 kg..hehehehe..

**dah lama teringin nak makan KFC tapi x dapat2 lagi..haihhh...

No comments: