I FOLLOW U FOLLOW

Monday, March 15, 2010

Pergi Shoping kat Pavillion

'tajuk entry sangat2 tidak ada kene mengena ngan entry kali ni'

ok sekarang gua dah cuak. tak reti nak duduk diam2 atas kerusi sambil makan keropok yang dibeli kat macha. gua cuak sebab bila gua kira2 balik, tinggal lagi 4 minggu untuk gua siapkan tesis gua yang sekarang ni xda langsung rupa tesis. target gua sebulan yang lepas, gua nak tulis minimum 3 page sehari. tapi apa yang gua dapat, gua tulis 3 page jugak, tapi seminggu! sekarang ni gua tengah menunggu enchek idea datang dengan direct flight ke dalam kepala otak gua ni. tesis kena siapkan sekurang2nya 100 page, tapi gua baru siap dalam 30-40 page. mana lagi 60 page gua nak tulis?

sekarang ni gua perlu siapkan modeling gua. semalam setelah berhempas pulas siapkan modeling, gua baru nak rasa bangga sekejap. tapi alih2 bila gua tekan button 'run', error yang kuar bikin gua hangin je. gua xtau salah kat mane. nanti nak kena buat lagi sekali dengan lebih gigih dan tekun. macam mana pun gua kena siapkan jugak benda alah nih. gua nak dapat A beb. setahun punya kerja ni.

**papehal pun, gua nak turun breakfast dulu..arini breakfast nasi lemak..dah lama gua x makan.

1 comment:

Fatihah said...

gdluck!!slow2..janji ada buat...=)