I FOLLOW U FOLLOW

Thursday, May 6, 2010

Serius

Alhamdulillah…. Selesai jugak semua kelas dan exam sepanjang 4 tahun aku kat UM nih.. tapi masih ada lagi satu perkara penting yang perlu diselesaikan sebelum aku boleh menunggu untuk menggenggam segulung ijazah.. perkara tersebut adalah final presentation untuk tesis.. insyaAllah presentation akan berlaku pada 11 Mei 2010 (selasa).. turn aku adalah pada jam 3 petang, yakni aku adalah orang2 terkahir present.. harap2 semuanya berjalan dengan lancar…

Hari isnin ni bermula la kelas untuk Kursus 3P (Program Pentauliahan Profesional) yang ditaja oleh government Malaysia… aku akan menghadiri kelas tersebut selama 12 hari untuk belajar dan mendapatkan sijil pentauliahan bagi kursus Microsoft Office Project..

Disini aku nak mengucapkan tahniah kepada kawan2 aku (SHAM, ZUL, ELIE) sbb dah dapat kerja.. so korang ber-3 mmg dah confirm duduk sini la kan.. jadi aku pun ingat nak stay sini jugak ntuk cari keja.. doa2 kan la aku cepat dapat keje yek..bila masa kita nak mencari rumah untuk disewa?? Skarang dah masuk bulan 5 dah..

Ok sampai sini saja untuk kali ini..next time aku update lagi..xda story la skarang ni..

**kenapa aku rasa entry ni macam serius semacam jek??

No comments: