I FOLLOW U FOLLOW

Wednesday, December 8, 2010

Tagging!!

1. Adakah Anda Rasa Anda Hot?
sejujurnye => kdang2 saye rase saye hot! tapi selalunye rase tak hot!

2. Update Wallpaper Anda Gune Sekarang


3. Cerita Pasal Gambar Ini?
gambar ni diambil masa makan kat restoran kat pantai cenang
sebenarnye gambar ni adalah lampu2 yang ada kat restoran tuyang diambil secara blur

4. Kali Terakhir Makan Pizza ?
masa balik raya haji aritu

5. Lagu Terakhir Anda Dengar?
1. lagu Lafarge Malayan Cement (baru lepas meeting tadi)
2. Nadiku by Sabhi Saddi

6. Apa Yang Anda Buat Selain Selesaikan Tag ni?
berlakon kunun2 tengah buat assignment! hahaha =P

7. Selain Nama Sendiri, Anda Dipanggil Dengan Nama Ape?
sila refer entry sebelum ni
klik kat sini pun boleh

8. Tag Lagi 5 Orang
itter
haris
naim
sham
mazila

9. Siapa Orang Nombo 1 Dengan Anda
die besfren saye
die sangat gile orangnye

10. Katakan sesuatu Pada Orang Nombo 5
cik ila!! sudah lama tidak ketemu!
bila mau kawen??

11. No 3 Ade Hubungan Dengan Sape?
entahle
tak penah tahu pun awek die sape

12. Bagaimana pula dengan nombo 2?
pun tak tahu jugak

13. Kata² cinta pada orang nombo 4?
weh! rindu giler same ko! hahahaa =P

14. Berikan 4 Fakta Yang Anda Tahu Tentang Orang Yang Anda Tag?
itter: sorang yang ganas macam lelaki,tapi dalam hati ade taman
haris: die main kompang
naim: die penah menghilangkan diri selama hampir 24jam
sham: die ade kamera Nikon D60


WOKEYH!! saya sudah siap menjawab!!

2 comments:

Haris Khairuddin said...

nur arif. yg no 2 tu saya ke?? hahaha..

Haris Khairuddin said...

nor arif. aku dah jawab dah..