I FOLLOW U FOLLOW

Friday, January 1, 2010

2009 dan 2010

**SELAMAT TAHUN BARU**


2009 dah berlalu pergi..banyak kenangan berlaku sepanjang 2009..pahit, manis, masam, masin, semua ada.. diantara kenangan2 tersebut adalah:

KENANGAN MANIS
1. aku dah cukup umur untuk dikategorikan sebagai dewasa 21 tahun
2. dapat beli kamera DSLR Sony Alpha-230
3. aku berjaya buat rekod peribadi tukar kolej setiap tahun pengajian
4. buat aktiviti ngan coursemate semua

KENANGAN PAHIT
1. gaduh ngan ****
2. gaduh ngan ***
3. tak bercakap dengan ***
**asik gaduh ngan orang je kan aku ni**

tahun 2010 dah pun membuka tirainya..harapan aku semoga tahun ini dapat memberi kenangan yang lebih indah dalam perjalanan hidup aku. azam tahun baru? ermm x payah la nak berazam2.. buat apa yang aku rasa nak buat..bnyk sgt kalau nak list down..

**memori 2009akan aku biarkan berlalu..setiap benda yang terjadi tu mendewasakan seseorang

No comments: