I FOLLOW U FOLLOW

Sunday, March 21, 2010

FlashBack!

okeh, post kali ni agak outdated sket. tapi xde la outdated sangat. cerita minggu lepas punya. cuma baru brkesempatan nak menaip.

sekarang ni Festival Seni UM ataupun FESENI ngah berlangsung. so macam2 aktiviti seni yang dipertandingkan. antaranya nasyid, kompang, dikir barat, boria, nyanyian dan tarian. sebut pasal tarian, last week aku gi tengok la jugak tarian. sebab member2 aku (ira, ith, shila) masuk bertanding. tarian yang dimaksudkan adalah tarian kreatif. dan bila tengah2 tengok tu, terimbau la jugak kenangan tahun lepas. kenangan apa? kenangan aku masuk tarian. bukan satu, tapi dua wa cakap lu. tarian asli dan tarian kreatif. ahaha.. sungguh tidak percaya kan?

jadi untuk mengimbau balik kenangan2 sume tu, meh sini kita tengok gambar. FESENI 2009.

bersama peminat2..ngahaha =P



ni time tarian asli




cik mung ngan cik iroh



ni plak time tarian kreatif

okeh. cukup la 4 keping je. nak upload banyak2 asyik error je. so penat nak menunggu. ramai orang tanye, kenapa tahun ni x masuk tarian lagi? jawapan aku senang je,

"kalau nak buat gila, sekali je..tak boleh buat banyak2 kali"

1 comment:

Itther said...

gile ke arip?? hehehe..
neway, hensem ar ko time tarian asli tu!!! wah wah wah!!